Voorkeurdatum / voorkeuradres
Onze "voorkeurdatum" en "voorkeuradres” diensten zijn voor u vanzelfsprekend gratis.
Voorkeurdatum: Levering op een vastgelegde datum
Wij leveren niet alleen snel en betrouwbaar, maar ook op de door u gewenste datum. Laat het ons even weten, indien u bijvoorbeeld een nieuwe praktijk opent en de levering van de inrichting op een vaste datum dient te geschieden of u direct na uw vakantie verbruiksartikelen wilt ontvangen. Meld de leverdatum in uw bestelling onder "opmerkingen" of neem contact op met onze klantenservice.
Door onze koppeling met de PostNL-Predict-Service kunt u ook zelf flexibel met de leverdatum omgaan. Geef tijdens de bestelling gewoon uw mobiele nummer door en u krijgt per SMS gedetailleerde informatie over de datum en het tijdstip waarop de bestelde goederen bij u worden afgeleverd. Indien deze datum u niet schikt kunt u met een eenvoudige reactie per SMS de leverdatum maximaal 3 werkdagen verschuiven.
Voorkeuradres: Levering op een ander adres
Koopt u voor meerdere praktijken in, werkt u in verschillende instellingen of wilt u een verzending naar uw huisadres? In dat geval leveren wij uw bestelling graag af op een ander adres dan dat op uw factuur. Klik op de optie '”naar een ander leveradres verzenden" in stap 1 “adres” van de bestelprocedure en vul de betreffende velden in. U kunt verschillende afleveradressen in uw account opnemen en dus gemakkelijk de afleverlocatie voor uw specifieke bestelling bepalen.