Het Praxisdienst-team
Wij stellen ons graag aan u voor…
…maar laten we u eerst wat meer achtergrondinformatie geven. Praxisdienst werd opgericht in 1953 en bediende in eerste instantie vooral de Duitse markt. Reeds na korte tijd hebben wij onze service uitgebreid naar de buurlanden België, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. Tot 2007 was Praxisdienst een zuiver postorderbedrijf. De marktontwikkelingen volgend openden wij onze webshop. Het duurde niet lang voor wij nieuwe buitenlandse markten betraden en diensten in meerdere talen begonnen aan te bieden; waaronder ook in het Nederlands.
Onze Nederlandstalige klanten worden nu voornamelijk geholpen door Kathrin Schuurman, Kimberly van Dijk en Gülcan Demirel.
Kathrin
Kathrin is verantwoordelijk voor de verkoop en alle feedback van de nederlandstalige klanten en zal u graag advies geven over onze producten of u gewoon helpen. De tevredenheid van onze klanten komt altijd op de eerste plaats!
Gülcan
Gülcan is verantwoordelijk voor de klantenservice. Zij zorgt ervoor dat vragen of onduidelijkheden van klanten worden beantwoord en dat onze klanten uiteindelijk tevreden zijn.
Hilal
Hilal is verantwoordelijk voor het correct en nauwkeurig vertalen van de producten op onze nederlandstalige website. Door de website naar het Nederlands te vertalen, zorgt ze ervoor dat onze producten duidelijker en georganiseerder worden, waardoor u meer informatie over onze producten kunt verkrijgen.
Elife
Elife is verantwoordelijk voor het vertalen van de producten op onze nederlandstalige website, zodat ze voor u begrijpelijker en correcter zijn. Op deze manier voorzien we u van informatie in het Nederlands om onze producten beter te kunnen vinden.
De opgedane kennis heeft de interactie met de klant (in 2021 bekroond met de German B2B-Award, 1e plaats in de categorie klanttevredenheid), de gebruiksvriendelijkheid van de website (in 2017 bekroond met een Shop Usability Award voor de beste B2B online winkel gevestigd in Duitsland), de marketingstrategieën, het productassortiment en de algehele service sterk verbeterd. In slechts een paar jaar tijd is Praxisdienst uitgegroeid tot een toonaangevende leverancier van medische producten voor Nederlandse en Vlaamse klanten en ons doel is om te blijven verbeteren om ervoor te zorgen dat elke gebruiker de beste winkelervaring heeft!
Betalingsmogelijkheden
Kies de betalingsoptie die bij u past.
U kunt bijvoorbeeld betalen met uw creditcard, Visa-kaart, Paypal of bankoverschrijving.
Deze betaalmethoden garanderen steeds een snellere en veiligere betaling van uw bestelling.
Neem contact met ons op!
Als u vragen heeft over onze producten of diensten maar geen antwoorden vindt op de pagina veel gestelde vragen (FAQ) kunt u contact met ons opnemen via e-mail dan wel de telefoon of live chat. Onze lijnen staan van maandag t/m vrijdag open tussen 07.30 en 18.00 uur en u kunt ons 24/7 een schriftelijk bericht sturen. Wij kijken ernaar uit u een ongeëvenaarde service te bieden!