Afleverservice
Wij streven ernaar om de levering van uw goederen zo snel en makkelijk mogelijk voor u te maken. Op deze pagina hebben we enige informatie over onze bezorgservice verzameld.
Zo bezorgen we uw bestelling
Pakketten
Normaal gesproken leveren wij pakketten via pakketdienst DPD (Deutscher Paketdienst). Zodra uw goederen ons magazijn verlaten ontvangt u een bevestigingsmail met een tracking code, zodat u op elk gewenst moment via internet kunt volgen waar uw pakket zich bevindt. Voor onze klanten in een groot aantal landen, waaronder Duitsland, de Benelux, Frankrijk, Polen, Groot-Brittannië en Zwitserland kunnen wij de levering nu nog flexibeler maken: geef bij de bestelprocedure uw mobiele nummer op en u ontvangt op de dag van verzending via SMS informatie over de exacte leverdatum. Indien de leverdatum u niet schikt kunt u de levering via een eenvoudig antwoordberichtje maximaal 3 dagen verschuiven. Tevens ontvangt u op de dag van levering een volgende SMS, waarin wij informeren over het tijdstip van de bezorging.
Vrachtgoed
Zware en volumineuze meubels of apparaten worden geleverd via een transportbedrijf. De artikelen waarbij u de opmerking "inclusief gratis plaatsing op de afleverlocatie” vindt leveren wij met twee bezorgers en zetten deze op de plaats waar u de meubels of het apparaat wilt gebruiken.
Voor een goede ontvangst
Of het nu een postpakket of vrachtgoed is: neem bij het in ontvangst nemen van de goederen even de tijd en controleer de zending op uiterlijke beschadigingen. Onderteken als u niet zeker weet of de zending beschadigd is altijd met "onder voorbehoud".
Levering geschiedt volledig gemonteerd
We willen het leven graag zo gemakkelijk mogelijk maken. Om deze reden vindt u bij steeds meer artikelen de opmerking "levering geschiedt volledig gemonteerd". Deze items zijn reeds gemonteerd in ons magazijn. Voor u betekent dit: geen stress bij het in elkaar zetten - alleen plaatsen volstaat!