0 Artikel 0,00 EUR Betalen
Menü
* Alle prijzen zijn excl. BTW.
  • Exclusieve voordelen voor u
    • VIP-service met persoonlijk aanspreekpunt
    • Tijd besparen en aangemeld blijven met automatische aanmeldfunctie
    • Vereenvoudigde nabestelling van consumptieartikelen
    • Wij leveren uw medische benodigdheden voor de gewenste datum
    • Altijd toegang tot uw bestelgeschiedenis
    • Gratis verzending vanaf 100,00 €*
  • Exclusief voor geneeskundeprofs

    Deze shop biedt speciaale aanbiedingen voor artsen en zorgberoepen, die de medische artikelen op hun werk gebruiken.

  • Betaalmogelijkheden
    • Betaalmogelijkheden
Trusted Shops Logo

Ontvangst


De patiëntenaanmelding is de schakelcentrale van de artsenpraktijk. Hier worden de afspraken gemaakt, patiëntdossiers beheerd, formulieren uitgereikt en natuurlijk de patiënten ontvangen. De patiëntenaanmelding voorziet vaak in meerdere werkplekken en lijkt meestal enigszins op een kantoor. Zowel archief- en formulierenkasten als patiëntpaslezers en multifunctionele printers zijn vaak te vinden bij de patiëntenaanmelding. Praxisdienst presenteert in de categorie 'Ontvangst' niet alleen verbruiksmaterialen, zoals archiefmappen en snelhechters, maar ook een groot assortiment van bureaumeubels, archiefkasten, afsprakenplanners, formulierenkasten en patiëntpaslezers. Probeer onze elektronische afsprakenplanner uit zonder enige verplichting. Deze totaaloplossing beschikt over vele extra functies en kan bijdragen aan een probleemloze afwikkeling van uw dagelijkse werkzaamheden. Praxisdienst biedt de mogelijkheid om de elektronische praktijkplanner 3 maanden kosteloos uit te proberen.. U kunt daarna beslissen of u met de planner wilt blijven werken.