Bestellen bij Praxisdienst
Zo bestelt u bij Praxisdienst - de belangrijkste stappen in één oogopslag!
De route naar het gewenste artikel
Wij hebben onze navigatie onderverdeeld in drie hoofdgebieden (human, dental en veterinair) alsmede verdere thematische categorieën. Binnen de productcategorieën heeft u de mogelijkheid om via filters de gewenste producteigenschappen te verfijnen.
Als alternatief voor het doorzoeken van de categorieën kunt u gebruikmaken van onze slimme zoekfunctie. Typ eenvoudig een zoekterm in het grote grijze veld. Deze functie is handig wanneer u specifiek een artikel, categorie of informatiepagina's zoekt. Onze slimme zoekfunctie geeft u suggesties en helpt u door typefouten automatisch te corrigeren. Ook binnen de zoekresultaten zijn verschillende filteropties beschikbaar om het zoeken verder te toe te spitsen.
Artikelen aan de winkelmand toevoegen
Klik wanneer u het product van uw keuze hebt gevonden op de knop "in de winkelmand" om deze toe te voegen. Indien u nog meer artikelen wilt selecteren kunt u op "verder winkelen" klikken en deze procedure herhalen tot alle gewenste items aan uw winkelmand zijn toegevoegd.
Uw bestellingen in de winkelmand bekijken
Zodra u minstens 1 artikel aan uw winkelmand hebt toegevoegd gaat u door te klikken op de knop "naar de winkelmand" naar uw persoonlijke pagina. Een kort overzicht van alle artikelen die zich in uw winkelmand bevinden krijgt u te allen tijde door rechtsboven te klikken op het pictogram. Start wanneer al uw gewenste artikelen zich in de winkelmand bevinden het bestelproces door te klikken op de knop "betalen".
De bestelprocedure - in vier stappen klaar
Bevestiging en verzending van de artikelen
Na de succesvolle bestelling ontvangt u van ons onmiddellijk een bevestigingsbericht met alle informatie. Zodra de goederen ons magazijn verlaten krijgt u een verzendbevestiging via e-mail. Met behulp van de daarin opgegeven code kunt u de verzending van uw pakket elk moment online volgen. Als u uw mobiele nummer bij de bestelprocedure hebt ingevoerd zullen wij u ook informeren via SMS over de status en levertijd van uw pakket.
Bestellen via een intern bestelformulier
Indien uw ziekenhuis, organisatie of instelling wenst te bestellen via een intern bestelformulier nemen wij uw order graag aan. Stuur uw bestelformulier via e-mail naar info@praxisdienst.de. Wij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk verwerken en u een orderbevestiging sturen. Onze betaalvoorwaarden schrijven het voldoen van de rekening binnen tien dagen na facturering voor. Wij hebben een aantal gegevens nodig om de bestelling te kunnen verwerken. Geef deze a.u.b. afzonderlijk door voor zover niet vermeld op uw interne bestelformulier, i.c. het factuur- en afleveradres alsmede het btw-nummer.
Heeft u nog vragen?
Mocht u nog vragen over onze artikelen of bestellingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn via live chat en telefonisch van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur bereikbaar. Stuur ons buiten kantoortijd een e-mail of laat een bericht achter op onze voice mail. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.